piątek, 13 maja 2016

Fit Love. Cwiczenia dla par.




     Witajcie kochani! :)
Ostatnio bylo u mnie pracowicie. Jak pamietaja niektorzy z Was szukalam nowej pracy, przez co mialam troszke zawirowan, ale juz wszystko w normie :)
Pracuje na nocnych zmianach, ale nie mam z tym totalnie zadnego problemu. Wracam, ide spac o godzinie 7 i wstaje o 13. Mam czas pocwiczyc, zjesc i pokorzystac z dnia :)
   Z racji tych wspomnianych przeze mnie zawirowan, nie mialam czasu na blogosfere i odpowiadanie na komentarze zajelo mi to mase czasu, za co Was bardzo przepraszam.

    Ostatnio na mojego bloga wlecial post z pyszna wloska kuchnia, wiec zeby zachowac rownowage, postanowilam wrzucic cos z cwiczeniami, tym razem do zrobienia w parze :)
Zainspirowal mnie do tego chlopak, bo widzac jak bardzo sie staram gotujac zdrowo i cwiczac gdy tylko otworze oczy :D
Chodakowska idzie w ruch,  nie ma co :D
Teraz cwiczymy obydwoje, tzn poki co ja cwicze z Ewa, Kamil robi dzielnie 6 Weidera, ale mamy zamiar zrobic cos wspolnie jak tylko pogoda nam pozwoli (mamy male mieszkanie, no i angielska pogoda nie jest laskawa dla nas niestety :( ).

W internecie pelno jest cwiczen dla par, stworzonych przez fitness pary, a wiec zbiore fajniejsze propozycje dla Was, w jedym miejscu - o TU na moim, WASZYM blogu :)

Zaczynajmy! :)











Propozycje sa dla osob o kazdym stopniu zaawansowania.
Milo mysle bedzie sobie urozmaicic trening i raz na jakis czas pocwiczyc z ukochana osoba :)


Cwiczyliscie juz parami?
Chcecie sprobowac?
Dajcie znac w kometarzach! :)

13 komentarzy:

  1. Super sprawa jesli obydwoje kochających się ludzi ćwiczy i pomaga w tym sobie :)

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/05/paczucha-od-bangood.html

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już kilka tygodni proszę mojego chłopaka o wspólny trening.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze w koncu uda Ci sie go namowic, pokaz mu przykladowe cwiczenia, kto wie ;)

      Usuń
  3. Jak zamieszkam z chłopakiem to chyba chciałabym zacząć tak trenować. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie ćwiczenia w parze to z pewnością większa motywacja i pozytywnie spędzony czas!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiscie!
      Tym bardziej, ze ja lubie pocwiczyc z rana od razu mam wiecej energii i jestem milsza haha :)

      Usuń
  5. Moj chlopak ma ciagle treningi w noge takze nie ma czasu i sama musze cwiczyc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bidula :)
      Niebawem wracam do Polski na stale i dojda mi treningi taneczne, joga, nie wiem jak znajdziemy czas na wspolne cwiczenia :x
      Cos sie wymysli :)

      Usuń
  6. Hello!! Your blog is very nice..so, I following you now (n. 15). Follow me back please? Have a nice day, Kisses

    http://myspaceofbeautybygiada.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja sam nie umiem sięzmotywować a co dopiero w parze ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co dwie odsoby to nie jedna, moze byc latwiej :D

      Usuń
  8. Hello! I am following you. Please reciprocate. Thank you ^ _ ^

    Un Angolo Di Gioia

    OdpowiedzUsuń