wtorek, 12 kwietnia 2016

Beyonce i jej marka IVY.



Hej!

Post krotki, ale bardzo modowy.
Malo u mnie na blogu tego typu informacji, ale no nie sposob nie napisac o nowej marce ubran stricte sportowych i to spod szyldu samej krolowej R&B - Beyonce!
Beyonce to moja ukochana wokalistka, wiec tym bardziej glupioby bylo gdybym nie wspomniala o tym co ma sie wydarzyc juz niebawem:)



Co znajdzie sie w kolekcji ubraniowej divy?
Glownie beda to elastyczne materialy, tasmy, meshe oraz materialy pozwalajace skorze oddychac!
To wazne by material chlodzil rozgrzane cialo, a jednoczesnie swietnie wygladal - Beyonce zadbala o kazdy szczegol, bo przeciez krolowa musi wygladac ;) .


Marka wlatuje do sklepow juz 14 kwietnia tego roku!
Gdzie bedziemy mogly sie zaopatrzyc w najnowsza kolekcje Beyonce?
Topshop, Zalando i Nordstorm.
Wiecej ifo niebawem!




Jak podoba Wam sie przedsmak kolekcji Beyonce?
Zaopatrzycie sie w cos?
:)

7 komentarzy:

  1. Jestem pełen podziwu, bardzo profesjonalnie prowadzisz swojego bloga, podoba mi się :) http://mylifeismyonlylove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog,ładnie piszesz i podoba mi się wystrój :D
    Tez lubie Beyonce :D
    Pozdrawiam klauuuudix29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy blog,ładnie piszesz i podoba mi się wystrój :D
    Tez lubie Beyonce :D
    Pozdrawiam klauuuudix29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam zapowiedzi tej kolekcji. Beyonce nigdy specjalnie nie darzyłam uczuciem, ale to dlatego, że zawsze wolałam słuchać facetów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja juz widzialam te ciuszki w top shopie i chyba sie skusze :)
      Widzisz ja kiedys sluchalam tylko damskich wokali, teraz wole sluchac mezczyzn :)

      Usuń
  5. Nie słyszałam o tej kolekcji. Zapewne te ciuszki będą bardzo drogie.
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/05/olejek-z-drzewa-herbacianego-dla.html

    OdpowiedzUsuń