poniedziałek, 18 stycznia 2016

Motywator noworoczny

Czesc!
Wiem, ze juz jest po Nowym Roku, wiem ze sie spoznilam - serio ja to wszystko wiem!
Ale na motywacje nigdy nie jest za pozno!
Przyznam, ze zaniedbalam bloga, strone na fb i sama siebie, ale mowia, ze Nowy Rok jest swietna okazja do naprawiania zlych rzeczy i do zmian na lepsze!

Kazda z Was na pewno nie raz chciala zaczac cwiczyc, zmienic cos w swoim zyciu i wygladzie.
Zapewne kazda z Was ma ''polajkowane'' na FB strony typu ''Bede fit'', ''Motywacje na kazdy dzien'' czy inne takie strony, ktore motywuja, a w kazdym razie takie jest ich zadanie.
  Czasami jednak, jestesmy tak przytloczone zdjeciami ''idealnych'' dziewczat, ze tracimy wiare i zamiast rozwinac skrzydla- nabieramy nowych kompleksow ...
 Dziwne, ale tak faktycznie bywa.
    Musimy jako pierwszy krok - ZAAKCEPTOWAC SIEBIE. Polubic siebie, to kim jestesmy. Kazda kobieta jest piekna i atrakcyjna, kiedy siebie akceptuje. Akceptacja nie oznacza, ze zapminamy o swoich wadach (kazdy je ma), ale staramy sie nad nimi pracowac!
Powolutku malymi kroczkami.
   Co jeszcze jest wazne?
Musimy ustalic sobie cel, ale ten cel musi byc REALNY. Nie zakladajmy sobie, ze w ciagu 4 tygodni schudniemy 10 kg, ale 2-3 kg brzmia rozsadnie!
Dlaczego jest to takie wazne? Poniewaz kazda porazka niszczy nasza motywacje, zniechecamy sie, a chyba nie o to nam chodzi?
   Wazna jest rowniez organizacja czasu, a jest to mozliwe nawet przy chodzeniu do pracy i gromadce dzieci!
Super bylo by gdyby udalo Ci sie cwiczyc min 3 razy w tygodniu! Po miesiacu na pewno zobaczysz efekty! Jezeli przetrwasz miesiac, dasz rade robic to dalej! Wejdzie Ci to w krew!
    Dieta! To az 70% sukcesu, a przynajmniej tak mowia. Nie chodzi tu o glodowke!
Wystarczy bys jadla mniejsze porcje, a wiecej posilkow w miare rownych odstepach czasowych.
Powoli odrzucaj pewne produkty takie jak: napoje slodzone, napoje gazowane, przemyslowe pieczywo czy slodycze. Fajna opcja na poczatek jest zapisywanie tego co zjedlismy (i tak caly tydzien). Po zakonczonym tygodniu spogladajac na zapiski, mozemy latwo zweryfikowac co w naszym jadlospisie jest nietak.
    Znajdz sobie kolezanke motywatorke! Nie musicie wcale codziennie razem cwiczyc, wiadomo jak jest. Chodzi to o to by ta osoba Cie motywowala. Wiadomosc na mesengerze :'' Kaska, ja juz po a TY? + fotka'' chyba moze zdzialac cuda? xD

Czy czujecie sie zmotywowane? Jesli jeszcze niedokonca, wstawiam tu kilka zdjec z profilu Ewy Chodakowskiej, z przemianami osob, ktore cwiczyly i cwicza z nia nadal!
PAMIETAJ! TY TEZ TAK MOZESZ!




I jak, zmotywowana do wyjscia z lozka? :)

16 komentarzy:

  1. Dzięki za rady, na pewno skorzystam ;) Nie mam dużo kilogramów ale dobrze mieć ładnie wyrzeźbione ciało
    Zapraszam
    http://wet-streets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie!
      Zawsze warto o to dbac, no i o zdrowie!

      Usuń
  2. Ja już nie przeglądam stron z idealnymi dziewczynami, mam za to polajkowaną stronę Ewy Chodakowskiej i podziwiam metamorfozy kobiet - to mnie motywuje najbardziej, ich historie, to jakie stały się silne psychicznie dzięki treningowi i jak ich nastawienie do życia się zmieniło! :)
    Jeśli chodzi o mnie to wciąż pracuję nad wiarą w siebie i uważam, tak jak Ty - jeśli kobieta siebie kocha, to automatycznie jest postrzegana jako atrakcyjniejsza i piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak ja Cie dawno tutaj nie widzialam! (moze dlatego, ze i mnie tu nie bylo? ;)) No nic, ciesze sie ze jestes i ze ciezko nad soba pracujesz :) Tez uwielbiam ogladac metamorfozy z opisami dziewczyn, ktore tak bardzo sie zmienily dzieki cwiczeniom i zdrowej diecie Ewy :) Mozna jej wiele zarzucic zapewne, ale nie mozna jej odebrac tego ze dzieki niej kobiety zaczynaja w siebie wierzyc i zmieniaja sie na lepsze! :)
      Pozdrawiam Cie!

      Usuń
    2. Hahaha a się gdzieś zagubiłyśmy :D Racja, to samo powtarzam, tyle dup ile ona ruszyła sprzed kanapy - nikt nie ruszył! Również pozdrawiam!

      Usuń
  3. Dobre efekty daje trening tabata, a trwa tylko 4 minutki. Wystarczy 3 razy w tyg ćwiczyć. Więcej info na moim blogu http://facetwformie.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam sie, ale jednak nie polecalabym tabaty dla osob poczatkujacych, bo tabate trzeba cwiczyc przy conajmniej 90% tetna maksymalnego, a to moze sie nie udac na samym poczatku przygody ze zdrowym stylem zycia :)

      Usuń
  4. niezłe przemiany

    http://eskucinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam ! Świetny post na temat motywacji. Ale zrzucenie kilku kilogramów to nie tylko świetna figura, ale to także zdrowie! :* Zapraszam http://karina7748.blogspot.com/2016/01/q-czyli-101-faktow-o-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie!
      Glownym aspektem jest zdrowie! :)
      Zajrze do Ciebie! :*

      Usuń
  6. podziwiam szczerze ludzi którzy osiągnęli takie efekty mam taki komfort ze nie czuje się zmuszona do ćwiczeń wiec również nie musze się specjalnie motywować ja to po prostu lubię ;) jeśli ustawimy realny cel to jesteśmy w stanie go osiągnąć bo cele zbyt wygórowane szybko nas zniechęca ;)
    www.mafashima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i super :)
      Ja tez lubie cwiczyc sama z siebie, choc nie ukrywam ze czasami mnie dopada takie cos, ze nie chce mi sie, nie mam sily, ale to zazwyczaj po przebytej chorobie :)

      Usuń
  7. podziwiam szczerze ludzi którzy osiągnęli takie efekty mam taki komfort ze nie czuje się zmuszona do ćwiczeń wiec również nie musze się specjalnie motywować ja to po prostu lubię ;) jeśli ustawimy realny cel to jesteśmy w stanie go osiągnąć bo cele zbyt wygórowane szybko nas zniechęca ;)
    www.mafashima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam zajrzeć wczoraj, ale jakoś nie miałam czasu, to wpadam teraz, żeby nie było, że nie dość, że jestem złośliwą wiedźmą, to jeszcze niesłowną ;)
    Sama miałam ćwiczyć od początku stycznia, robiłam to tydzień, później się rozchorowałam i na dobrą sprawę wyszło jak zwykle. Może te zdjęcia są piękne, ale jednak mnie nie są w stanie zmotywować do niczego, co może oznaczać tylko jedno - wcale nie czuję się w swojej skórze tak źle, jak mi się wydaje. W końcu....oglądają się za mną na ulicy, zwłaszcza w lecie, kiedy kobiece kształty są lepiej wyeksponowane, może dlatego? Sama nie wiem, ale chciałabym jednak zacząć ćwiczyć z innych względów niż wygląd, ale cóż...nic mnie nie motywuje...

    Pozdrawiam, Kat de Wolf
    http://katdewolf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie, ze jednak do mnie trafilas :)
      Wiesz, grunt to czuc sie dobrze ze soba.
      A ruch jest dobry dla zdrowia i tu nie trzeba nikogo przekonywac do tej prawdy. Mysle, ze jezeli bedziesz chciala cwiczyc - tak naprawde, to sama sie zmotywujesz, po prostu ''spadnie'' to na Ciebie samo :)
      Tak bylo tez w moim przypadku ;)

      Usuń
  9. Bardzo ciekawy post, ale przede wszystkim świetny motywacja do działania ! Zakładałam, że zacznę ćwiczyć w początkach stycznia... niestety ale rozchorowałam się... Postanowiłam, że od lutego ruszam z ćwiczeniami i zmieniam całkowicie swój styl odżywiania. Jestem ciekawa jakie postępy uda mi się osiągnąć, jednak nie stawiam sobie "poprzeczki" w stylu -przez miesiąc muszę schudnąć 10 kg- bo jest to w mojej opinii nie dorzeczne ! Postanowiłam pracować nad sobą, a efekty tej pracy pojawią się same - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń