niedziela, 27 grudnia 2015

Warm Up!




No cześć!

Nigdy od momentu w którym zaczęłam prowadzić bloga, nie miałam aż takiej przerwy w dodawaniu postów ...
To nie tak że olewam, albo że mi się nie chcę, po prostu CZAS, a raczej jego brak.

Czy Was też dopadło świąteczne obżarstwo?
Mnie aż przygniotło i  to dosłownie :)
Cieszę się ogromnie, bo jutro lecę na urlop do Polski, to raptem parę dni, ale będę mogła zobaczyć rodzinę i przyjaciół, naładować baterie życiowe, na kolejne kilka miesięcy! :)

Dzisiaj mam dla Was post z nowej serii : ''Warm Up!''.
Będzie to zbiór cyklicznie pojawiających się ciekawostek ze świata fitness i dietetyki.
Na pewno raz w miesiącu, pojawi się taki pościk.
Chciałam Wam tu jeszcze przed świętami wstawić post o tym jak cieszyć się smakołykami, a bez wielkich wyrzeczeń utrzymać przedświąteczną formę, ale na to chyba już późno, no nic poczekacie do Wielkanocy xD

My tu gadu, gadu, a post czeka!


1. Białko stawia na nogi lepiej niż cukier.



 
 Każdy z nas chyba tak ma, że jak robi się senny w ciągu dnia, to pierwsze o czym myśli to zjeść coś słodkiego, no choć by takiego batonika. Sama też tak mam, ale wiecie co?
Białko i wiele lepiej stawia na nogi, niż cukier!
Aminokwasy zawarte w białku stymulują neurony oreksynowe lepiej niż cokolwiek innego!
Także kochani, jeżeli macie do wyboru tosta z dżemem lub jajkiem wybierajcie tą drugą opcję. Porcja białka sprawi, że staniesz się pobudzona, a i szybciej spalisz posiłek!

2. Oto 7 aktywności, które spalają kalorie lepiej niż JOGGING!




    
     Gdy biegniemy spokojnym tempem, w godzinę spalamy około 400 kcal. Czy jest to mało?
Jeżeli jest przedstawiam Ci kilka skuteczniejszych sportów:
- Boksowanie (700 kcal)
- Wioslowanie (680 kcal)
- Skoki na skakance (670 kcal)
- Bieganie po schodach (600 kcal)
- Pływanie (500 kcal)
- Jazda na rowerze (480 kcal)
- Taniec (440 kcal)

3. Kawa czarna czy zielona?





    Jeżeli planujecie schudnąć czy utrzymać formę, warto abyście wiedzieli, że kawa pomaga w przemianie , a co za tym idzie w szybszym spalaniu kalorii.
Ale czy kawa kawie jest równa?
Specjaliści polecają kawę zieloną. Jej ziarna zawierają kwas chlorogenowy, który zanika w trakcie palenia kawy, dlatego w małej czrnej go nie znajdziecie. Zielona kawa jest idealna przed treningiem. Kofeina gdy połączy się z kwasem chlorogenowym obniża przyswajanie glukozy i ogranicza magazynowanie tłuszczu! Nieźle nie? :)

4. Zbawienne 20 minut.

Jeżeli nie możesz sobie pozwolić na codzienne, 40 minutowe treningi - warto wygospodarować sobie czas dwa razy w tygodiu po... 20 minut! Juz po 2 tygodniach zauważysz poprawę jeżeli chodzi o kondycję, jak i zdrowie! Przez minutę ćwicz na 90% swoich możliwości (tylko szczerze!) i przez minutę odpoczywaj. Powtorz wszystko 10 razy!


No cóż, ode mnie tyle na dzisiaj, do przeczytania wkrótce! 
Szampańskiego sylwestra!
Dajcie znać w komentarzach jak święta, jakie dostaliście prezenty, no i czy seria zapowiada się ciekawei :)
Za ''lajki'' w google + bardzo dziękuję, buziaki! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz