poniedziałek, 28 września 2015

Challenge Accepted! Brazylijskie pośladki!



Hej moje kochane czytelniczki!
Panów też witam, ale celowo zwracam się głównie do Pań - dziś startuje z małym miesięcznym, kobiecym wyzwaniem - będziemy pompować pośladki! :)

Która z Was nie chciałaby mieć ładnej pupy?
Myślę, że każda ;)

Wiecie dlaczego wybrałam akurat tą partię ciała? Bo z doświadczenia wiem, że już po miesiącu pracy będziecie widziały efekty! Pośladki i uda to partie, które bardzo szybko się kształtują, łatwiej na pewno jest wyrzeźbić pupę  niż brzuszek.

Jeszcze rok temu przed moim wyjazdem do Anglii, trenowałam taniec - tańczyłam głównie gorący, pochodzący z Jamajki dancehall, więc problemów z pośladkami raczej nie miałam, ale że życie dorosłe potrafi być paskudnie okrutne, w moim nowym mieście nie mogłam znaleść żadnej szkoły tańca, która spełniała by moje oczekiwania (na balet w wieku 24 lat? - Nie sądze...). Tak więc troszkę się w tej kwestii zasiedziałam. Pora wrócić do świetlaniej formy! :)

Ćwiczenia, które Wam dzisiaj zaprezentuje pomogą nabrać waszym pośladkom kształtu, znacznie je uniosą, Paniom o większych pośladkach pomogą pozbyć się cellulitu, a kobietkom o małej pupie - rozbudować takową ;)

Wyzwanie, które Wam proponuje to wyzwanie miesięczne głownie dla osób początkujących!

Pamiętajcie kochane, że aby efekty były jeszcze bardziej spektakularne w diecie nie powinno zabraknąć białka - podstawowego budulca mięśni oraz o tym, że największym przyjacielem naszych pośladków jest trening z obciążeniem!

Naz trening codzienny będzie się składał z 5 ćwiczeń, a polegać będzie na stopniowym zwiększaniu intensywności. Uznałam, że takie rozwiązanie będzie lepsze niż robienie samych przysiadów, bądź wykroków.


(jak wykonać te ćwiczenia poprawnie, dowiecie sie z filmiku Mel B);



JAk poprawnie wykonać przysiad?

Dla ciekawych - przykladowy trening z obciazeniem na rozbudowe pośladków (możecie dołączyć takowy do wyzwania!) :


                                           


UWAGA!
Najfajniejsze przemienione pupy będą mogły znaleść się na moim blogu!
Jeżeli chcecie pochwalić się wynikami, wyślijcie za 30 dni zdjęcia na mój adres e-mail: queen.isajah92@gmail.com

Podejmujecie się wyzwania?! :)
Podoba Wam sie pomysł?
Co myślicie o tym by podzielić się z resztą czytelniczek swoimi efektami już za 30 dni?
Daj lajka w google + jeżeli uważasz, że post jest przydatny :)

43 komentarze:

  1. Szukałam właśnie takiego wyzwania! :D
    Jest o co walczyć! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, bardzo sie ciesze że pomogłam!
      I zapraszam ja też startuje!
      Zachęcam do wysłania na mój adres e-mail swoich zdjęć przed i po przemianie, najbardziej spektakularne trafią na bloga!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. ciesze sie :)
      Zapraszam do wspolnego trenowania! :)

      Usuń
  3. Ćwiczenia są super <3
    Efekty po nich są nieziemskie ale pupa trochę boli :D
    Pozdrawiam :)
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boli, ale za to jakie efekty :)
      Rowniez pozdrawiam!

      Usuń
  4. Uwielbiam ćwiczyć pośladki, serio :D Nawet ten ból jest jakiś taki przyjemniejszy, bo jak sobie myślę, że po tym katowaniu będę miała piękny tyłek, to aż mniej boli :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha <3
      no ja mam podobnie, ewentualnie nie mysle o tym ze wlasnie cwicze cwiczac, tylko o jakis super pieknych i przyjemnych rzeczach ;)

      Usuń
    2. Mam to samo, "morze, piasek, słońce, wiatr, wcale mnie nie palą mięśnie od machania nogą" :P

      Usuń
    3. ''to tylko slonce tak grzeje, tlatego czujesz ten palacy bol, a skoro to slonce... nie moze bolec! xD''

      Usuń
  5. I ja się przyłączam wraz z moim płaskim tyłem 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie!
      Zapraszam do wyzwania i do pochwalenia sie swoimi efektami! :)

      Usuń
  6. Podejmuję wyzwanie, czas coś zdziałać, od dwóch tygodni chodzę na basen, dzisiaj jestem po 4h i mam satysfakcję z każdego wysiłku !
    Będę wpadać częściej <3

    enjaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, bardzo sie ciesze! Mam nadzieje, ze sie pochwalisz efektami! :)

      Usuń
  7. Tak mysle i mysle.. Chyba spróbuje razem z Toba! Trzymaj kciuki! 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekam na \twoje efekty! mam nadzieje, ze sie nam pochwalisz!! Rowniez trzymam kciuki!

      Usuń
  8. Oczywiście ,że wchodzę w to i mam nadzieje że dotrwam!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dasz rade, wierze w \ciebie! czekam na Twoje efekty!

      Usuń
  9. Musiałabym wreszcie się za siebie zabrać! Jest o co walczyć!
    http://written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam katować nogi i tyłek właśnie! Wchodzę w to :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podejmuję wyzwanie ;)
    http://k24-7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pozostaje życzyć powodzenia i cóż jako mężczyzna czekam z niecierpliwością na efekt końcowy i jakieś porównanie :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, ze dziewczeta nie beda sie krepowac i cos mi podesla :)

      Usuń
  13. Ciekawe wyzwanie :) lubię swoją pupę, jest dosyć wyćwiczona
    bo bardzo długo ćwiczyła przysiady, ale można by ją jeszcze trochę dopracować :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. zaczynałam z tymi ćwiczeniami, miło powspominać;) teraz preferuję sztangę i konkretny trening po którym aż trudno się ruszyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dobrze, ja podobnie tez lubie cwiczenia z obciazeniem :)
      Ale na poczatek wyzwanie dla osob poczatkujacych ;)
      za jakis czas zmontuje jakies dla osob zaawansowanych :)

      Usuń
  15. Naprawde super motywujacy post jak i blog! Uwielbiam cwiczenia na posladki! <3 xx

    Kazdy komentarz i nowa osoba na blogu wywoluje usmiech na mojej twarzy <3

    veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie, ze przypadl Ci do gustu!
      Zapraszam czesciej! :)

      Usuń
  16. Świetny post (:
    Na pewno skorzystam (:
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje!
      Korzystaj! Mozesz tylko zyskac:)

      Usuń
  17. Ja od jutra zaczynam ćwiczenia z Jillnian Michaels, jak skończę to może będę ćwiczyła na pośladki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cwiczenia sa malo wymagajace wiec czemu nie :)

      Usuń
  18. Podejmuję się wyzwania. Mam duuuży tyłek, zobaczymy czy 30 dni wystarczy, by cokolwiek się w nim zmieniło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myle ze jakas roznica bedzie jak bedziesz cwiczyc przez 30 dni, a nie przez 3 ;)

      Usuń
  19. A ile powtórzeń każdego ćwiczenia
    Np dzień 1 5 przysiadow czy 5x np 10 przysiadow

    OdpowiedzUsuń