sobota, 18 lipca 2015

W czym na siłkę, czyli co nam proponuje w tym sezonie Nike?



Hej dawno mnie tu nie było, dzisiaj bardzo luźny post mam dla Was:)
Popatrzycie sobie na kilka propozycji firmy Nike na ten sezon :)
Zdjęcia pochodzą głównie z lookbook'ów marki oraz internetu.


Nike, to moja ulubiona marka jeżeli chodzi o obuwie glównie.
Ogólnie rzecz ujmując jestem uzależniona od kupowania butów, szczególnie tych sportowych modeli. Kocham nike Air Max 90, Nike Air Force 1 Hi Top, Jordany Retro czy moje klasyczne Reeboki, teraz czekam na mega wygodny klasyczny model najmniej ulubionej przeze mnie firmy Puma (ale te lacze wymiatają! Mowa tu o butach Puma Suede) :)

Nie jestem bloggerką modwą, nie wiem czy się na tym znam, aczkolwiek myślę, że będę wplatała wam w posty od czasu do czasu, jakieś fajne modowe nowinki (oczywiście sportowe!) - zobaczymy jak mi to wyjdzie :)

Czemu wybrałam dla Was na pierwszy rzut firmę nike?
Jest moim zdaniem mega wszechstronna, jest sportowa i elegancka. Jakość i wygoda to również zdecydowane plusy!

Nie ma gadania czas na oglądanie!

Czy pozycje Wam się podobają?
Macie może coś z tych kolekcji, jak się sprawdzają?
Jakie marki chcielibyście jeszcze to zobaczyć?
Podoba Wam się pomysł na takie typu posty jako odskocznia, urozmaicenie bloga?
Napiszcie!






























27 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. sama na buty nie moge sie napatrzec! :D
      O zgrozo, skąd na to wszystko pieniądze :D

      Usuń
  2. Firma nike widzę że tu dominuje :D Świetny gust ! :) http://mylifeismyonlylove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno w przyszłości pokażę tu troszkę innych marek, na pierwszy ogień poszedł mój ulubiony Nike ;)
      Dzięki!

      Usuń
  3. Na Nike jeszcze nigdy się nie zawiodłam. Zawsze znajdę u nich mega zarąbiste kolekcje, najlepiej wykupiłabym ich cały sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Też mi się bardzo podoba i poluje na nią :)

      Usuń
  5. Mega ciekawe propozycje. Pumy suede są takie wygodne, szczególnie do tańczenia.
    Uwielbiam nike, ale jeszcze bardziej kocham Adidas <3

    http://claaudiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie x racji tańca ten model kupuje :) właśnie czekam na przesyłkę :) o adidasie też będzie :)

      Usuń
  6. Strasznie ciężko dostać w małych miastach tak ładne rzeczy z nike jak te na zdjęciach ;< nawet na stronach inetrnetowych takich nie ma, tylko trzeba jechać do oddalonego o 100 km Wrocławia :/ Teraz bardzo rozwinął się adidas i według mnie jest łatwiejszy w dostępie :>
    http://swiat-moim-okiem01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o czym mówisz, ja nawet w swoim angielskim mieście mam problem, ale wszystko do zrobienia :) co do adidasa zgadzam się! Będzie i o adidasie:)

      Usuń
  7. buty to są prześwietne, nie mogę się napatrzeć ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcialam powiedziec ze moje ulubione to te przed ostatnie, ale jednak nie moge sie zdecydowac :)

      Usuń
  8. kolorowe kurtki świetnie wyglądają ;p
    Cudne buty
    http://stylizacje-zyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne propozycje :) Jordany ulubione widzę też się znalazły :d zapraszam do mnie http://jestemkoszykarka.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kocham kosza dlatego obserwuje! Moze polaczymy sily? kiedys prowadzilam bloga o koszykowce :P

      Usuń
  10. Uwielbiam nike i chodzę na siłkę, więc wszystko się zgadza :D
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty buty butyy! :D Moje już są trochę zniszczone od tego skakania,biegania itd :D Chyba muszę odnowić moją sportową szafę!Mega post! :)

    donut-worryy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje! :)
      Ja musze sie wstrzymac niestety, bo w tym tygodniu kupilam az 3 pary, a jecze chlopakowi, ze chce jeszcze kupic 3 inne modele nike air Jordan (teraz kupilam ''trojki'') xD

      Usuń
  12. Dzięki Twoim wpisą nabrałam motywacji do ćwiczeń i wykupiłam sobie karnet na silownie i dziś już byłam ,a to dzięki Tobie;)

    A co do postu to ja bym z chęcią jeszcze zobaczyła firmę Adidas ;)

    Pozdrawiam pysiaxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku!
      Jestem z Ciebie dumna! :)Ten komentarz jest dla mnie najwieksza motywacja!
      Dziekuje Ci!
      Wytrwaj w postanowieniu, dasz rade! :)

      Usuń
    2. Mam nadzieje ,że dam radę ;)

      Usuń