wtorek, 7 lipca 2015

BeActive - hit czy kit?







Czesc wszystkim!
Przybywam do Was z nowym postem - mini recenzja.
O czym bede rozprawiac dzisiaj?
A no o nowym miesieczniku fit od najpopularniejszej polskiej trenerki Ewy Chodakowskiej.
Moja sympatia do Ewy jest wam zapewne znana, niejednokrotnie pisalam tutaj o jej treningach oraz pokazywalam Wam metamorfozy dziewczyn (i nie tylko!) z nia cwiczacych TUTAJ.
Ostatnio glosno bylo na facebook'owym profilu trenerki o nowym magazynie majacym sie ukazac na przelomie czerwca i lipca. Mial byc hit, a co jest?

Zacznijmy od tego, ze redaktorka naczelna pisma jest sama Ewa Chodakowska, co oznacza ze sama czuwa nad tematyka i jakoscia artykulow zamieszczonych w tym magazynie. Dla mnie to duzy plus. Z racji, ze polubilam jej ksiazki dzieki merytoryce postanowilam zakupic tez magazyn.

No coz, moim zdaniem ciezko jest zrobic naprawde unikalny magazyn o tematyce fit, skoro mamy od wielu lat na rynku takie magazyny jak ''Shape'' czy ''Woman Health''. No i pismo Ewy jest bardzo podobne do swoich poprzednikow - podobne tresci, szata graficzna i cena...
Czy to zle?
Tutaj odpowiedziec mozecie sobie sami. Wiem jedno - jezeli chcecie zaczac cwiczyc, szukacie jakis inspiracji, pomyslow to ten magazyn jest jak najbardziej dla Was.
Sama mysle, ze zakupie go jeszcze nie raz, Jestem ciekawa jak rozwinie sie to pismo.

Co znajdziemy w srodku magazynu?
Ewa proponuje nam takie dzialy tematyczne jak: ''Warm up'', ''Be Happy'', ''Fat loss'', ''Do it your self'', ''No problem'', ''Ask the experts'', ''Get ready'' i ''Active travel''.
I tak znajdziemy w magazynie porady dietetyczne, cwiczenia, ciekawostki sportowe i dietetyczne, troche mody, kosmetykow, porady dotyczace urody, pytania do ekspertow, przyklady aktywnego wypoczynku. Wszystko to w przyjemnej dla oka szacie graficznej i dobrze czytajacym sie tekstem.

Fajna rzecza jest tez, ze magazyn jest INTERAKTYWNY, co oznacza ze przy poszczegolnych tematach mozemy zeskanowac znaczek ''play'' i obejrzec video, czy inne tresci multimedialne:)

Wracajac do glownego pytania... Magazyn jak dla mnie wielkim hitem nie jest, ale na pewno do kitu mu daleko! Ocencie z reszta sami. Cena magazynu to 7.99 zl czyli tyle samo co chociazby ''Woman Health''.












A czy Wy mieliscie juz okazje trzymac w rece magazyn ''Be Active''?
Jesli tak to jakie macie wrazenia?
Przypadl Wam do gustu?
Macie zamiar kupic ten magazyn?
Dajcie znac w komentarzach! :)

36 komentarzy:

  1. Widziałam ostatnio tą gazetę w Empiku, ale nie zdecydowałam się na kupienie jej, o wiele bardziej wolę czytać blogi lub oglądać filmiki na youtube o tej tematyce, jakoś bardziej do to mnie przemawia ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei jestem fanka papierowych wersji :) Chyba zawsze tak bylo :)

      Usuń
  2. Nigdy nie kupowałam magazynów tego typu. Uważam że tyle jest informacji w internecie że nie warto wydawać pieniędzy :) Już wole ksiązki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem masz racje :)
      Informacji jest cala masa :) JEdyne co mi sie w magazynach tego typu nie podoba to cena. Prawie 10 zl za gazete to sporo. Aczkolwiek chociazby Shape dodaje do pisma czesto plyty z treningami - co tez jest moim zdaniem duzym plusem :) Jestem fanka papierowych wersji, wiec i ksiazek i gazet u mnie dostatek :)
      Pozdrawiam Cie :)

      Usuń
  3. Właśnie słyszałam o tej gazecie. Po Twojej recenzji go kupie ;)

    Zapraszam do mnie pysiaxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie ciesze w takim razie, ze Cie przekonalam :)

      Usuń
  4. Właśnie słyszałam o tej gazecie. Po Twojej recenzji go kupie ;)

    Zapraszam do mnie pysiaxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie słyszałam o tej gazecie. Po Twojej recenzji go kupie ;)

    Zapraszam do mnie pysiaxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie czytałam gazet tego typu! :) Hmmm w sumie prezentuje się fajnie i ciekawie, niektóre tematy przyciągnęły mi oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mozesz kupic na probe, moze akurat przypadnie Ci do gustu :)
      na stronie iinternetowej beactivemag.pl masz podobne artykuly, a moze i wiecej :) aczkolwiek ja jestem zwolenniczka papierowych wersji :)

      Usuń
  7. Też skusiłam się na ten magazyn i nie żałuję wydanych pieniędzy, muszę przyznać, że nawet zmotywował mnie do działania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy!
      Mam nadzieje, ze ta motywacja sie utrzyma! :)
      Zapraszam Cie czesciej i trzymam za Ciebie kciuki!

      Usuń
  8. Ooo, pierwsze słyszę, że Ewa ma własny magazyn.. W sumie zachęciłaś mnie żeby go kupić i myślę, że na prawdę się skusze, skoro mówisz że jest motywacją czy inspiracją. Cena również jest zachęcająca. Więc teraz czas iść do sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie ciesze ! :)
      Mam nadzieje, ze sie nie zawiedziesz na tym magazynie :)
      Zapraszam Cie czesciej :)

      Usuń
  9. nice post :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastanawiałam się nad kupnem tego:)
    http://somethingforyou0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle ze warto, chociazby z ciekawosci :)
      JA nie zaluje :)

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo lubię papierowe wersje, bo je mam zawsze. Strona czy filmik może zostać skasowana lub zgubiona. A tak mam coś, pięknie to wygląda na półce, co mnie bardzo cieszy, jest po ręką i jest tylko moje. Robisz bardzo ładne zdjęcia, a w brew pozorom nie łatwo o takie. Tylko to pierwsze jakieś takie złej jakości. Bardzo fajny post. Ogólnie gazetę to widziałem, ale jakoś nie przykuła mojej uwagi. Obserwuję. Bardzo dziękuję za wspaniały komentarz i zapraszam na nowy post już jutro!
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli podobnie jak i ja wolisz papier! :)
      Zawsze od dziecka wolalam miec wszystko na papierze ;) Lepiej tez mi sie czyta cos co nie wyswietla nie na ekranie, a poza tym zapach tez gra role. Dajmy na to taka ksiazka nowiusienka, pachnie az milo! ;)
      Dziekuje bardzo za Twoja opinie :)
      PS: Zajrze do 'Ciebie na pewno :)

      Usuń
  13. Świetna recenzja tej gazetki! W ogóle świetny pomysł aby podzielić się tym z czytelnikami! :)

    Blog Mel ->KLIK Zapraszam do zaobserwowania bloga aby być na bieżąco z nowymi postami! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. myślę, że gazeta sama w sobie jest ciekawa, i dla osób uprawiających sport, bądź dla osob które utrzymują zdrowy styl życia naprawdę może się przydać!
    W sumie nie miałam okazji jej mieć w dłoniach,i chyba nie będę miała lecz zaintrygowala mnie!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://milesofeliafloswelcome.blogspot.com/#

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez wlasnie mi sie wydaje ze moze zaciekawic ludzi i jest to fajny dodatek do cwiczen :)

      Usuń
  15. Nie widziałam jeszcze tego magazynu, ale myśle, że ma on swoje plusy. Może jest podobny do innych jak wymieniłaś, ale trudno chyba stworzyć coś co by się strasznie różniło, fanki Ewy na pewno będą kupować ;)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie. Co nowego mozna jeszcze napisac o diecie czy cwiczeniach, tematy beda powielane na pewno. Ale moim zdaniem jest to fajny odpowiednik zah=granicznych pism. Polskie najlepsze ;)

      Usuń
  16. zaciekawiła mnie ta gazeta, chyba sobie ją kupie :)
    +zaczynam obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ćwiczyłam rok temu z Ewką, przez trzy miesiące - efekty były wspaniałe! Ale niestety okazało się, że jej treningi strasznie obciążają kręgosłup, więc musiałam z niej zrezygnować.. :( Ubolewam nad tym do dzisiaj! Eh.. :( Na moim blogu nowy post, o nowych (obecnych) efektach mojego odchudzania - zapraszam! :)

    http://wybierasz-ty-jh.blogspot.com/2015/07/chudzinki.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi na szczecie po jej treningach nic nie dolega, ale wiadomo kazdy jest inny :) Jakie treningi cwiczylas? :)
      Juz czytam!

      Usuń
  18. W sumie fajny miała pomysł z tym magazynem, muszę go przejrzeć :)

    Poklikasz w ostatnim poście? :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziś lecę go poszukać :D
    http://sandra-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe czy uda mi się go jeszcze gdzieś znaleźć w kiosku, bo chętnie bym sobie poczytała. Ja tam mimo wszystko bardzo lubię Ewę i jej programy treningowe, które ostatnio dość mocno katuję :)
    Pozdrawiam i zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2015/07/kosmetyczny-zawrot-gowy-haul.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle, ze powinno Ci sie udac :)
      Ciesze sie ogromnie?
      Zycze Ci powodzenia w osiagnieciu sukcesu razem z Ewka!
      Tak trzymaj!

      Usuń