poniedziałek, 22 czerwca 2015

Motywacje: Najpiekniejsze przemiany cwiczacych z Ewa Chodakowska!




Hej moi kochani!
Mam dla Was dzisiaj post motywacyjny, inny niz te ktore ostatnio zamieszczalam.
Chce zmotywowac jeszcze wiecej osob do dzialania! :)
   Przedstawie Wam najpiekniejsze wg mnie przemiany/ metamorfozy cwiczen z Ewa Chodakowska - polska trenerka fitness numer 1, trenerka wszystkich Polek!

Dziewczeta(ale nie tylko! Jest i Pan. Panowie - do roboty!;)), ktorych zdjecia przedstawie cwicza regularnie z Ewa, trzymaja diete. Aktywnosc fizyczna stala sie dla nich celem w sobie, a piekna sylwetka jest dla nich tylko ''efektem ubocznym'' cwiczen i codziennych treningow,

Zobaczcie sami jak samozaparcie, jak aktywnosc fizyczna, zdrowe odzywianie moze zmienic i Twoje zycie!:)

Wszystkie zdjecia zaczerpnelam z profilu Ewy Chodakowskiej, prowadzonego przez nia na facebook.

Chcialabym Wam ogromnie polecic treningi Ewy. Sama cwicze z nia Killer, Skalpel i Secret :)
Powiem Wam, ze u mnie efekty po 2 tygodniach byly juz mega widoczne,
Polecam Wam tez ksiazki jej autorstwa, sa swietne i mega motywujace.
Diete spersonalizowana mozesz zamowic na stronie BEBIO.

Jezeli jeszcze nie probowalas cwiczyc z Ewka, zacznij!
Nie wierzysz, ze to dziala?
Zobacz!
Milego ogladania ;)



 

 

 



  
















I jak zmotywowani?
A moze macie juz czym sie pochwalic? :)
Piszcie! :)

29 komentarzy:

  1. W niektóre zmiany aż nie chce się uwierzyć. Nieźle! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak to jak najbardziej realne zmiany :)
      Jak sie chce to mozna ^^

      Usuń
  2. Zachęciłaś mnie do działania ! Jestem leniem i nie chce mi sie ćwiczyć potrzebuje naprawde sporo motywacji :*
    Fantastyczny blog !
    http://cocollins.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie niezmiernie!
      Trzymaj tak dalej!
      Zagladaj czesciej, a znajdziesz wiecej motywacji :)

      Usuń
  3. Zmotywowana. Zazdroszcze im ze się nie poddali
    http://justine-and-nicole.blogspot.com/?m=1 zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzialaj, dzialaj teraz TY i to tobie beda zazdroscic! :)

      Usuń
  4. Szczeka mi opadła :O A ja nadal siedzę przed komputerem i popijam cole ;_;
    ✿ agnieszkaa-es.blogspot.com ✿

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pora odejsc od komputera i cole zamienic na smoothie ':)

      Usuń
  5. Gratuluję im wszystkim wytrwałości i zazdroszcze takiego samozaparcia :D

    Obserwujemy? :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, wielki szacunek dla tych pań :))
    Niesamowite metamorfozy!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szacunek jak najbardziej im sie nalezy :)

      Usuń
  7. Jejku, te zdjęcia są mega motywujące! :)

    Mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda?;)
      W wolnej chwili zajrze do Ciebie i zostawie slad po sobie :)

      Usuń
  8. Wow, robią wrażenie! :) W związku z tym, że jestem 3 tygodnie po porodzie zaczynam zastanawiać się nad jakimiś programami treningowymi, które mogę wykonywać w domu. Wstrzymam się jeszcze ok.tydzień-dwa, bo miałam cesarkę i nie chcę nadwyrężać blizny, a potem ruszam z kopyta. Może z Chodakowską, skoro to naprawdę działa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, a specjalnie dla Ciebie wynajde i cwiczenia dla dziewczyn po ciazy :)
      Pozdrawiam Cie cieplo :)

      Usuń
  9. Jakie genialne efekty, ja ćwiczę 30 day shred z Jillian Michaels :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak Ci idzie?
      Koniecznie daj znac! :)

      Usuń
  10. Genialne efekty! Gratuluję im wszystkim! Ja zaczęłam biegać, w sumie na razie króciutko, ale od czegoś trzeba zacząć :) Poza tym lubię ćwiczyć z Mel B, zawsze widzę rezultaty po jej treningach o ile wykonuję je regularnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sa genialne, prawda? :) Wierze, ze kazdy przez ciezka prace kazdy moze osiagnac wszystko ! :)
      Trzymam kciuki zebys nie stracila zapalu do cwiczen i biegania :)
      Ja wlasnie rozpoczynam sezon biegacza ;)

      Usuń
  11. Robią mega wrażenie..
    Masz ochotę na wspólną obserwację? Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie.
    http://bruneheureuse.blogspot.com/2015/07/summer-time.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciezka praca jak widac mozna osiagnac sukces! :)

      Usuń
  12. Od jakiegoś czasu staram się do niej przekonać, twoja notka to znak! dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy:)
      Polecam - warto!

      Usuń
  13. A ja narzekam, szybko się zniechęcam i 5kg zgubić nie potrafię. Wstyd mi za siebie.

    OdpowiedzUsuń
  14. ostatnie zdjecie mnie przeraza z tym wcieciem.. fee

    OdpowiedzUsuń